Ugrás a
főoldalra
Gratislotto.hu
 

Gyakori kérdések

Érdemes elolvasni!

..hogy azonnali választ kapjak a kérdésemre!

  • Ne írj e-mail-t abban az esetben, ha alább 1 perc alatt megtalálhatod a választ!
    • Kérdés: Miért ne?
    • Válasz 1.: Mert a válasz akár napokkal, hetekkel is elhúzódhat, hiszen nagyon sok levélre, személyesen és egyedi választ küldünk.
    • Válasz 2.: Minél több levélre küldünk választ, annál kevesebb lehetőségünk/időnk van a mindenki számára fontos fejlesztések és hasznos felhasználói visszajelzések feldolgozására.
  • Kérdezd a közösséget!
    • Ha neked - akkor másnak is már biztos felmerült ez a kérdés!
    • Tedd fel:Látogass el a gratislotto.hu Facebook oldalára: https://www.facebook.com/gratislotto.hu és miután az alábbiakat átfutottad és nincs meg a válasz, kérdezz bátran!

Belépéssel, regisztráció menetével kapcsolatos kérdések

Mit NE tegyek a regisztrációnál?

  • Ne regisztrálj újra!
    • Kérdés: Miért regisztrálnál újra? Mert elfelejtetted a jelszavad?
    • Válasz: Akkor használdd inkább a jelszóemlékeztetőt. Lehet hogy a jelszavad rendben van, ilyenkor lehet hogy a felhasználónévvel van gond (?)
    • Kérdés: Mi történik ha újra regisztrálok?
    • válasz 1: Kizárnak a GratisLotto játékból, mivel több felhasználói eléréssel rendelkezel - és a több regisztráció a Gratislotto közösséggel szemben inkorrekt.
    • válasz 2: Elvesznek az előző account-odban levő lejátszható szelvények.
    • válasz 2: Elvesznek az előző account-odban levő nyertes szelvények és pénznyeremények.
    • válasz 3: Elveszik az előző account-odban levő felhalmozott GratisBón-ok.
    • válasz 4: Elveszik a GratisKupon.hu oldal elérésed is (és így a megvásárolt kuponkódok).
    • válasz 5: Duplán kapsz hírleveleket (amikről nem tudsz 1 kattintással leiratkozni - főleg, ha van egy másik account-od is, így a leiratkozás csak az egyiknél történt meg de a másikon nem).
  • Ne adj e-mailcímet felhasználónévként!
    • Kérdés: Miért ne - ha egyszer nem kötelező?
    • Válasz 1: mert a felhasználónevedet a Gratislotto oldalon láthatják más felhasználók is. Jó az, ha kiadod másoknak az e-maicímed? Jobb ha nem!
    • Válasz 2: Lehet megadni e-mailcímet felhasználónévként, de nem tanácsos, mert az emailcímed változásakor/megszűnésekor a felhasználónév-használatnál kavarodást (sikertelen belépést, félreértést) okozhat.
  • Ne adj meg direkt rossz, vagy hamis postázási címet!
    • Kérdés: Miért ne?
    • Válasz: Mivel a GratisLottó pénznyereményeket a regisztrációnál megadott bankszámlára, vagy postai úton, az általad megadott címre juttatjuk el ezért van a postacímedre szükség. Ha ez nincs, vagy rossz, nyereményedet nem lehetséges postázni.
  • Ne adj meg hamis, vagy helytelen e-mailcímet!
    • Kérdés: Akkor se, ha gyakran kapok e-mail-t a Gratislotto-tól?
    • Válasz 1.: A valódi e-mailcímedre tudjuk a jelszóemlékeztetőket kiküldeni, .
    • Válasz 2.: Az e-mailcímed alapján tudunk beazonosítani, ha elvesztetted/elfelejtetted a jelszavad, vagy ha a nyereményigénylésednél hibás postai címet adtál meg, és visszajött a pénz.
    • Válasz 3.: Nem csak hírleveleket küldünk és a hírlevél beállításokat (leiratkozást) a regisztrációtól függetlenül állíthatod be. Csupán a regisztrációnál levő e-mailcímre akkor nem küldünk hírlevelet ha már leiratkoztál.
    • Válasz 4.: A készpénz-nyereményeket, amelyeket akár Te vennél át részben a hírlevelekből fizetjük ki. Ha kevesebb levelet kapsz, kevesebb pénzt is nyerhetsz.
    • Válasz 5.: Ha egyáltalán nem érdekel hogy kevesebb megnyerhető készpénz kerül a nyereményalapba emiatt, akkor még mindig le tudsz iratkozni a hírlevélről a "beállításaim" menüpontban. Ha ott nem megy, akkor az itt leírt tanácsok egyikét nem vetted figyelembe. A leiratkozás ilyenkor lassabb és körülményesebb folyamat: írj e-mailt arról az emailcímről amire kapd a hírlevelet, írd meg, hogy melyik címlistáról iratkoznál le (Gratislotto, Gratiskupon, stb), várd meg míg válaszolunk (ez akár több hét is lehet a beérkező üzenetek számától függően). Érdemes tehát a saját beállításaidat, saját magad módosítanod.
    • Kérdés: Hírlevél leiratkozás? - Sehogysem megy, pedig kértem e-mailben! De mostmár aztán azonnal és SOSOSOSOSOS!
    • Válasz 1.: Először is: olvasd át az előző kérdés (bekezdés) öt válaszát!
    • Válasz 2.: 2012. április 13.-tól a hírlevél leiratkozást a Gratislotto.hu oldalon, már sikeressen, Te tudod elvégezni, a "beállításaim" menüpontban. Ha ez mégsem sikerül, akkor az alábbiak egyike áll fenn: "ugorj a következő, Leiratkoztam, miért kapok.. pontra"
    • Válasz 3.: Ha e-mailben kérted a leiratkozást, az nem minden esetben sikeres: ugyanis napi több száz levél feldolgozása alatt az e-mailed elveszhet, vagy csak hetekkel később kerül kiértékelésre. Az is lehet, hogy már válaszoltunk rá, de a válasz a postafiókodban a spam-ek közt landolt, vagy még nem olvastad el.
    • Válasz 4.: Ha e-mailben kéred a leiratkozást, de egy másik e-mailcímről írsz, akkor nem tudunk leiratkoztatni (hiszen bárki írhatja, hogy az XY@valammi.hu emailcímre ne küldjenek levelet.) Megoldás, hogy belépsz a gratislotto.hu-ra és a beállítások oldalon a hírleveleknél leiratkozol.
    • Kérdés: Leiratkoztam, miért kapok még hírleveleket?
    • Válasz 1.: Nézd meg a "beállításaim" menüpont hírlevelekre vonatkozó almenüjét. Lehet, hogy csak egy címlistáról iratkoztál le.
    • Válasz 2.: Ha e-mailben kérted a leiratkozást, akkor lehet, hogy már válaszoltunk rá, de a válasz a postafiókodban a spam-ek közt landolt, vagy még nem olvastad el.
    • Válasz 3.: Még nem jutottunk el a leveledig a napi többszáz levél miatt. Inkább az oldalra belépve iratkozz le.
    • Válasz 4.: Több regisztrációval is rendelkezel a Gratislotto és/vagy Gratiskupon oldalon..
    • Válasz 5.: Több, különböző e-mailcímmel is regisztráltál: a Gratislotto és/vagy Gratiskupon oldalon. (megjegyzés: ha módosítod az hírlevélnél megadott e-mailcímedet, akkor a régi címed végleges törlésre kerül, így oda nem kaphatsz levelet.)
    • Válasz 6.: A hírlevél kiküldése a leiratokzásod előtt kezdődött el - így az e-mail kézbesítési ideje alatt iratkoztál le (tehát az elküldés után).

Regisztrációnál megadandó adatok

  • A "cím" megadása
    • Kérdés: Miért kell megadnom a címem?
    • Válasz: Mivel a pénznyereményeket a regisztráicónál megadott bankszámlaszámra, vagy postai úton, a megadott címre juttatjuk el, ezért ehhez szükséges egy postacím is..
  • A címem valamiért a GratisKupon.hu oldalon megadott regisztrációra változott.
    • Kérdés: Ez hogyan lehetséges?
    • Válasz: A Gratislotto.hu és a Gratiskupon.hu oldal regisztációi azonosak. Ha az egyiket módosítod, módosul a másik is. (Elsősorban a GratisBón jóváírások és egyenleg miatt.)

Játékkal kapcsolatos gyakori kérdések:

Szelvény kitöltése:

  • A szelvények leadása, azaz a tippelés folyamata
    • Kérdés: Mikor játszhatok?
    • Válasz: 0-24h-ig, kivéve a sorsolás idején, amikoris a játéktér le van zárva.
    • Kérdés: Hányszor tippelhetek?
    • Válasz: Alapból, naponta két szelvényt lehet feladni.
    • Kérdés: Miért nem működik a "Lejátszom" gomb?
    • Válasz: Ez inkább technikai kérdés. Valószínűleg a böngésződ nem támogatja a javascript használatát, vagy valamilyen más "blokkoló eszköz" van a gépeden (hálózatodon) beállítva. Nézd végig a lehetőségeket ezen az oldalon, a játék "Technikai követelmények" bekezdésnél.

Extra szelvények:

Sorsolások:

  • Sorsolás időpontjai
    • Kérdés: Mikor van a sorsolás?
    • Válasz: Ha erre nincs külön értesítő vagy felhívás, a sorsolás két hetente, pénteken 15-órától zajlik.
    • Kérdés: Mennyi idő a sorsolás és miért van néha lezárva a játéktér még a sorsolást követően is?
    • Válasz: A Gratislotto adatbázisába bevitt, a sorsoláson kihúzott nyertes számok feltöltése csak néhány pillanat. Azonban minden sorsolási héten (14 nap) többszázezer szelvény, sokezer nyertes felhasználó és szintén többezer kiosztandó szelvény jóváírása zajlik. Sőt, a régi (korábbi sorsoláson szereplő) szelvények archiválása is ilyenkor történik meg. De itt még mindig nincs vége: minden új fejlesztés, vagy javítás (és mindezek tesztelése) is ilyenkor kerül be az éles rendszerbe, hiszen ilyenkor változik a legkevésbé az adatbázis és tartalma.

Nyeremények, nyereményátvétel:

  • Nyeremény felvétele
    • Kérdés: "Ha valakinek 5 találatos szelvénye van, hogyan kapja meg?"
    • Válasz: Nyertes találat esetén, a nyeremény mellett található gombra kattintva, a felhasználó a nyereményiroda oldalra jut, ahol a postázási adatainak ellenőrzése / megadása után jelentkezhet a nyereményért. Azaz itt igényelhető a nyeremény. A 4-találatos nyeremény beváltható: Nyertesek Klubja Nyereményzsetonra, vagy dupla összegű GratisBón-ra, vagy dupa összegű Unibet Bónuszra. (További információ a GratisBón menüpontban..)
    • Kérdés: "Mi történik, ha valaki nem, vagy rossz címet ad meg a nyereményirodában?
    • Válasz: A felhasználó / játékos érdeke és felelőssége, hogy helyes címet adjon meg. Rossz cím esetén nem lehetséges a nyereménykifizetés / postázás.
    • Kérdés: Miért a nyereményirodában kell jelentkezni a nyereményért?
    • Válasz 1.: A Te érdekedben hoztuk létre a "Nyereményiroda" nevű menüpontot. Az e-mail megbízhatatlan kapcsolattartási forma, ráadásul többszáz levelet dolgozunk fel napi szinten. Szerintünk a nyereménykifizetés és az összegek biztos célbaérése jóval fontosabb, mint hogy rábízzuk azt az e-mailszolgáltatók bizonytalanságára.
    • Válasz 2.: A gyorsabb és átláthatóbb, továbbá visszakövethető nyereménykifzetések érdekében.
    • Kérdés: Mi van akkor, ha mégis e-mailben jelentkezem a nyerményemért?
    • Válasz: A jelentkezésedet nem tudjuk feldolgozni: mivel a nyereményiroda kéri be a kifizetéshez szükséges pontos adataidat is és ezen kívül azonosítja a nyertes találataidat és a pontos nyereményösszegeket is.
    • Kérdés: Már jelentkeztem a nyereményemért, de még nem jött a postás. Nem fogom megkapni? Nem kaptátok meg a jelentkezést? Jelentkezzek máshol is?
    • Válasz: Nem, ha a nyereményiroda menüpontban leadtad a jelentkezésed a nyereményedért és a cím amit ott látsz biztosan helyes, akkor nincs más teendőd, biztosan megkapod a nyerményed. Megjegyzendő, hogy a pénzek kifizetése lehet több idő is, de ne rémülj meg, biztosan célba ér a nyereményed!
    • Kérdés: Rosszul adtam meg a Nyereményirodánál a postázási címem. Mi a teendőm?
    • Válasz: Javítsd ki mielőbb a személyes adataim módosítása menüpontban ÉS keress meg minket valamelyik elérhetőségünkön.
    • Kérdés: "Mi történik, ha valaki nem jelentkezik a találat után járó nyereményéért?"
    • Válasz: Ez ugyanúgy működik, mint a "rendes" Lottónál: a nyeremény akkor kerül kifizetésre, ha a játékos jelentkezik (a megadott lehetőségen és módon) érte. Tehát ez elsősorban a játékos felelőssége.

GratisBón-nal kapcsolatos kérdések

  • GratisBón szerzése
    • Kérdés: "Hogyan szerezhetek GratisBón-t?"
    • Válasz 1.:A szerzési módokról hírlevélben is értesítünk, továbbá tájékozódhatsz a GratisBón menüpontban is.
    • Válasz 2.:Például: a 4 találatos nyeremény is beváltható (a nyereményiroda menüpontban) és az ott leírtak szerint dupla értékű GratisBónra.
  • GratisBón lejárati ideje
    • Kérdés: Eltűnt egy csomó GratisBón-om. Hová lett?"
    • Válasz: A GratisBón-ok:
      1. a kiosztásuktól számított 90 nap elteltével, VAGY
      2. Gratislotto/Gratiskupon felhasználói elérésed inaktívvá, töröltté, vagy kitiltottá válásakor
      véglegesen törlődnek, ezért - amennyiben olyan szerencsés vagy, hogy kapsz GratisBón-t - érdemes mielőbb felhasználnod.
  • GratisBón felhasználása
    • Kérdés: "Hogyan és hol tudom beváltani a GratisBón-jaimat?"
    • Válasz 1.: A GratisBón beváltása a Gratiskupon.hu oldalon lehetséges. (itt nem kell mégegyszer regisztrálnod, csupán csak belépni Gratislotto adataiddal)
    • Válasz 2.: A GratisBón részletes felhasználási feltételeiről itt tájékozódhatsz.
http://nyeremenyfigyelo.hu/
NOD32 Vírusirtó
850.000
GratisKupon » GratisJátékok » GratisWeb » GratisLove » GratisLink »
info